Natalia Bednarczyk / zapietanaguzik@gmail.com

19 stycznia 2014

-




O taki o staroć na początek..

-

Od ponad roku noszę się z zamiarem założenia bloga fotograficznego i w końcu postanowiłam ów zamiar wprowadzić w czyn. Lepiej późno niż później :) Fotografią interesuję się od paru lat i lubię ją jak mało co i mało kogo. Lubię tę możliwość wyrzucenia z siebie emocji, utrwalenia ich, bo lubię utrwalać emocje, nawet do tych złych lubię móc powrócić. Fotografia pozwala mi na to jak nic innego. Jest moją przyjaciółką, moją powierniczką i zna mnie jak nikt. Zwierzając się jej, w każdym zdjęciu umieszczam jakąś cząstkę siebie i pewnie dlatego najczęściej zdarza mi się robić autoportrety. Może też dlatego, że kiedy nachodzi mnie ochota na zdjęcia i znajduję na nie czas, najłatwiej i najszybciej mogę się spotkać sama ze sobą. No i z kotami, dlatego lubię robić zdjęcia kotów :)

Jeśli ktoś zechciałby stanąć przed obiektywem mojego aparatu, zapraszam do kontaktu (zapietanaguzik@gmail.com).

Natalia