Natalia Bednarczyk / zapietanaguzik@gmail.com

11 marca 2014

Już do ciebie serca nie mam. W dziką jabłoń cię zaklęłam. /A. Osiecka


[duże]







"W dziką jabłoń cię zaklęłam"

-
Pierwsze zdjęcie było zrobione na konkurs. Tak się cieszyłam, że w ostatniej chwili udało mi się zdążyć ze zrobieniem go, że z tego wszystkiego o mały włos zapomniałabym je wysłać :) Co i tak niewiele by zmieniło, bo nic nie wygrało :) To nic, bo właściwie to w konkursach najbardziej lubię sam moment tworzenia i to on mnie cieszy.. później niech się już dzieje co chce :)

Co poza tym... Czytam poezję, słucham poezji, piję za dużo kawy z mlekiem migdałowym i ciągle boli mnie głowa, a jeszcze bardziej boli mnie brak weny. Może to od tej kawy, a może jeszcze jej za mało...
  1. tak dobrze się Ciebie czyta o oglądaniu nie wspomnę!
    zawsze sobą zachwycasz...
    pozdrawiam również uzależniona od kawy, cierpiąca na brak weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE. I TAKIE INNE. TO WŁAŚNIE ZACHWYCA- ŚWIATOWOŚCIĄ POMYSŁU.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, jak zwykle :) Fotografuję absolutnie w innym klimacie ale Twój zachwyca dojrzałością i głębią :) Pierwsze zdjęcie jest świetne. Pozdrawiam kawoszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ile w tych zdjęciach jest ruchu powala mnie na kolna. Naprawdę wspaniałe.Te kontrasty ostrej czerwieni i pasteli, ostrych faktur i rozmazania super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej hej, świetne ujęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące jest to pierwsze zdjęcie :) reszta zresztą też. Bardzo lubię Osiecką i wciąż ją powoli odkrywam, pięknie ubierała myśli i emocje w słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle jest pod wrazeniem pomyslow jakie realizujesz poprzez dlugi czas naświetlania! swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzą za mną migdały, tak jak słowa, poezja, emocje

    OdpowiedzUsuń