Natalia Bednarczyk / zapietanaguzik@gmail.com

24 maja 2014

Świata nie ma i ja go nie stworzę.

Nudno jest tu bez ciebie. Nudno do obłędu!
Jestem jeszcze wraz z wiewiórką i pieskiem,
Piszę, czytam i palę, wciąż mam oczy niebieskie,
Lecz to wszystko tylko siłą rozpędu.









A jednak świat się skończył. Czy wy rozumiecie?
Świata nie ma i ja go nie stworzę. /M. Pawlikowska-Jasnorzewska
  1. Jestem postacią ze zdjęcia, wreszcie wiem jak wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie, ale genialne te zdjęcia! :O Świetne!

    Pozdrawiam, Deseline.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, oniryczne... I wiersz. Jak ja uwielbiam Pawlikowską-Jasnorzewską i Twoją interpretację, to, jak czujesz jej wiersze, jak przechodzą one przez Twoje zdjęcia...
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne, fajnie ze dodałaś cytat, to wiele znaczy dla całości :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kadry, poruszenia, niedpowiedzenia. wszystko na tym można zbudować.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ujęte zdjęcia i połączenie cytatu, jak najbardziej na plus.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujący post jak i zdjęcia :) Świetne!
    pozdrawiam http://pisanieswiatlem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 54 yr old Assistant Manager Nathanial Pullin, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Laissons Lucie faire ! and Soapmaking. Took a trip to Fernando de Noronha and Atol das Rocas Reserves and drives a Aston Martin DB5. czytalem to

    OdpowiedzUsuń